پرنسس زهراپرنسس زهرا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
علی عزیزمعلی عزیزم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
محمد قشنگممحمد قشنگم، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
مامان مهربونممامان مهربونم، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
بابای مهربونمبابای مهربونم، تا این لحظه: 44 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ زیبای منوبلاگ زیبای من، تا این لحظه: 3 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
سینا کوچولوسینا کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
کیان کوچولوکیان کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
دانیال کوچولودانیال کوچولو، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
ساره کوچولوساره کوچولو، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
ساجده (دختر عموم)ساجده (دختر عموم)، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
محدثه (دختر عمه ام)محدثه (دختر عمه ام)، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
زینب(دختر عمه ام)زینب(دختر عمه ام)، تا این لحظه: 19 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
دوست قشنگم بیتادوست قشنگم بیتا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
دوست نازم نرگسدوست نازم نرگس، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
دوست زیبایم زهرادوست زیبایم زهرا، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
دوست مهربونم عارفهدوست مهربونم عارفه، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
دوست باحالم سارادوست باحالم سارا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
دوست خوبم فائزهدوست خوبم فائزه، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
حانیه(دختر عموم)حانیه(دختر عموم)، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
فاطمه(دختر عمه ام)فاطمه(دختر عمه ام)، تا این لحظه: 23 سال و 23 روز سن داره
دوست مجازیم ستایشدوست مجازیم ستایش، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوست عزیزم حنانهدوست عزیزم حنانه، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

3 تا فرشته کوچولو

دنیایی از خاطرات پرنسس زهرا عاشق بچه ها

روزهای انلاین طور

1399/7/18 15:16
نویسنده : پرنسس زهرا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای قشنگم

اینروزا خیلی سرم شلوغه و اصلا وقت نمیکنم بیام نی نی وبلاگ

همش یا درس دارم یا باید کارای کار و فناوری رو انجام بدم

وای وای!هر روز باید ساعت 8 و 15 دقیقه بیدارشم... تا 8 و نیم کارامو انجام بدم...8 و نیم تا نه کلاس فوق برنامه دارم... و 9 تا 12 هم کلاس درسی..

بقیه روزم کارای دیگه.. مثل. بافتن شال. اوه... خدایی هم زیاد کار ندارما!!!!

حالا که از زاویه متفاوت نگا میکنم می بینم بیشتر کارام تفریحیه!!ولی بالاخره کاره دیگه1!

ولی بازم وقت سر زدن به وب رو ندارم.

کلاس های فوق برنامه مون شامل

خوانش و نگارش*مهارت های زندگی*احکام*ورزش*خوشنویسی*هنر*

همه فوق ها هم باید رو پنجشنبه تکالیف رو تحویل بگیرن..

یهنی روز پنجشنبه گروها از شدت پیام زیاد میترکه

همه دانش اموزهاهم باید توی گروه مرتبط تکالیف رو بفرستن..

ولی خدایی خیلی مشقاش باحاله

مشق خوانشمون.. یه شخصیت انتخاب کنین و همه ی ویژیگی هاشو بنویسین همه ها!! حتی رنگ مو غذای مورد علاقع و...هدف شخصیتتون هم انتخاب کنین! فعلا تا اینجا

خوب دوستان منتظر ادامه این پست در همین پست باشید!

2 ابان 1399

سلام دوستای قشنگم

همونطور که گفته بودم ادامه پست در همین پست نوشته میشه

چند روز پیش محدثه جونم اومده بود خونمون و با محمد خیلی باهاش بازی کردیم

بازی هامونم شامل  توپ بازی و دومینو و دو میدانی بود🤔

چند تا عکس گرفتم تا بزارم اینجا

این یه قسمتی از وسایلمون

دومینو ها که این عکس 1 دهمشه😇

اینجا هم به محمد گفتم کدومو بیشتر دوس داری؟ ابی یا قرمز؟ گفت قرمز و توپ قرمز رو بالابرد!

در دستان محدثه جونم/ راستی محدثه 26 مهر به تکلیف رسید و تمام دختر های عزیز زادگان به تکلیف رسیدند

در حال چیدن دومینو قربونت بشم من

و چیدن دومینو و قسمتی ریخته و علامت پیروزی نفس های من!

محدثه جانم اجی مهربونم بی نهایت دوستت دارم

گل درست کردن با توپ های رنگی

نماز خوندن محمد عزیزم با پتو میکی موسی

و اینجا هنر نمایی محدثه و محمد خوشگلم

قربون دستای کوچولوت بشم محمد نفسم

بساط دریا در خانه!

خیلی مکویین دوست داری1 البته این کادوی تولد 3 سالگیت از طرف محدثه اس

اینم کادوی ساجده و حانیه برای تولدته که خودت بهش میگی بنز پلیس

اینم فرمون پژو 405 که تو خونه ماس از بس محمد و علی عاشق ماشینن

اینم ساخته مهندس علی خودش تنهایی تنهایی درست کرده که اعصاب سنجه و و وقتی به سیم میخوره بوق میزنه

اینم مراحل پایانی شال گردنم که باید 7 ابان تموم شه

البته از سر انداختنشم عکس گرفته بودم ولی پاک شد

کاموای خوشرنگم

این اولین نقاشیمون که خانم اسحاقی عزیز مربی هنر دادند

اینم دومین نقاشیمون که خیلی دوسش دارم

اینم نوشتن تمام بچه های تقریبا کوچیک عزیز زادگان که ما باهم بازی میکنیم

الان توضیح میدم

امین همون محمد امین برادر محدثه اس که 13 سالشه

زینب همون زینب جونمه که خیلی دوسش دارم و 16 سالشه 

محدثه همون محدثه ای که عاشقشم و 9 سالشه

محمد همون جیگر خودمه که 4 سالشه

زهرا همون خودمم که عاشق خودمم که 12 سالمه

علی هم همون زیبای منه و که 10 سالشه

خوب ممنونم که همراهمونید 

للایک و نظر فراموش نشه

دوستتون دارم خدانگهدار

پسندها (2)

نظرات (5)


18 مهر 99 15:44
عنوان پستت کپی از عنوان پست منه😐
برو پست جدیدم رو ببین نوشتم آنلاین طور
😐
پرنسس زهرا
پاسخ
من کپی نکردم اصلاشما کی هستی میشه لطفا این فضای دوستانه رو خراب نکنی؟
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 مهر 99 8:59
موفق باشی عزیزم ❤
پرنسس زهرا
پاسخ
ممنون مبینا جون همچنین عزیزم

25 مهر 99 11:36
من ک فضایی رو خراب نکردم چرا الکی میگی؟ 😑😑
من بین تو و کی رو بهم زدم هان؟😐
ی چیزی بگو بزار قبولش داشته باشم! 
پرنسس زهرا
پاسخ
من منظورم اینه که انقدر الکی دعوا شروع نکن بعدشم مگه فقط تو این حرف رو بلدی بزنی که بگی انلاین طور همه بلدن پس انقدر تهمت نزن

26 مهر 99 14:36
ولش کن کلا هردو داریم بهم تهمت میزنیم😂😂❤️
عذر خواهی! ❤️
پرنسس زهرا
پاسخ
عذر میخواهم🤩

2 آبان 99 18:11
چقد خوش گذشته🤣🤩🤩🤩